Tuesday, October 11, 2011

Random Tuesday Thoughts #48: Glow sticks and gaming -- the norm

Herpa derp derp derpity derp.


Stacy
Hot mama!

  • Cold and flu season is bullshit.
  • Last week I attacked the living shit out of Resident Evil: Code Veronica X HD, as I’m sure anybody who drops in regularly probably assumed that I would. Can I just say that after all these years, two back-to-back if-you-move-even-a-millimeter-in-the-wrong-direction-instant-death-situations with no save point is still incredibly stressful even though I recalled exactly what to do/where to go? Because it is.
This is a terrible shot from the old-school release because nobody has video of this in HD. WTF, internet?! Anyway, see that giant axe? DEATH.
  • I have had an overwhelming urge to play with makeup lately.
  • Cough.
  • Glow sticks are motherfucking awesome.
  • You know what else is motherfucking awesome? DEXTER. I love that show almost as much as I love LOST. (Maybe slightly more.)
  • Scare Tactics is back on, and I have to take this moment to state the obvious: Tracy Morgan is the absolute worst host ever.
  • Hack cough.
  • My poor husband sounds way worse than I do by a long shot; I feel hella bad for him.
  • That Courtney Stodden chick disturbs the living shit out of me.
  • I need to reiterate my love for my new, comfy hat. It’s great for bad hair days.
  • I need to reiterate Midget and Munchkin’s love for my new, comfy hat, as well. They are constantly like, “CAN I WEAR IT?!”
Censored for anonymity or whatever.
Alright, ladies and gents (but mostly ladies) – I’m done for now. Also, I know that I have been pretty bad about commenting lately, but rest assured that I am reading, and that I will also try to reply over here, too. Peace~

9 comments (+add yours?)

Martha in PA said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

I love Dexter... I'm liking Homeland too, it comes on after!
Love the hat.
I hope you feel better! A few of the guys at work are sick... I hate when they cough, sniffle and/or blow their nose my way.Keep the germs away from me. I'm a working Mom, I can't get sick!

Mom on Caffeine

Kristine said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Love me some glow sticks. Can really mess up your animals with them. LOL

Feel better soon.

Andrea said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

My husband threw out a glow stick in the bathroom a couple weeks ago. For three nights I could get up in the middle and go to the bathroom...without having to turn on the light.

That was kinda awesome though scared the crap outta me at 3 am.

Happy Tuesday

simplybug said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

I love glow sticks! I had some bug a couple weeks ago...awful. Hope you guys feel better soon!

Doria said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

That hat is effn awesome, can I wear it?!! :) Feel better soon!

Stacy Uncorked said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Glow sticks, that comfy hat and Dexter are all awesome...but cold and flu season? Needs to be banned forever. :)

Feel better soon!!

Keeping the Magic of Christmas Alive

Marisa said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Hiiiiiiiiiii! Glad to see you are still around and we must have the same cough. Cough. My little one had it and now I have it. Fun.

clara said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

My little dude coughed all day Sunday and got himself so worked up he vomited his rainbow sherbet everywhere. YAY! But then he felt much better.

Happy Tuesday. I like your hat.

Megan said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

I know what her face looks like. Haha! Real life friends, FTW!

Sorry you guys are sick. Damn kids and their germs.

Post a Comment

Cake -- and grief counseling -- will be available at the conclusion of this comment.